si g e d i k :)

hazwan lahh : )


ok . mesti korg ter - tanya kann sape dia ney .
for those yang tau to mesti macam garu kepala kann why aku 
gedik letak gambar dia dalam blog aku .

ok lahh .
saje jea lahh nak buat cerita pasal dia .
 
as you know dia ney pelawak .
raja lawak 5 kann ?
hee ta sure sangat 
( sorry ta tengok sangat )

ok secara jujur , aku ta penah tengok sekali pun dia perfome .
sebab nyee aku stay hostel that time .
so macam blurr aa .

so bila belek punya belek YOUTUBE .
ter - jumpa aa video dia time di raja lawak .
 
ok . he's cute .
comel lahh .
but gedik sangat .
harus lahh gedik kann ~

he is one of my friend .
ok lahh .
dia peramah .
ta sombong .
gila .
best lahh layan dia walau pun gedik kann YOU .

actually takut kud nk buat story pasal dia .
al maklum kann
HOT STUFF .
haha .

but dengan dorangan si dia .
akhir nyaa aku terus kann jugak menulis blog pasal dia .
suka lahh kann ?
harus lahh ~
so sesiapa yg rindu dia or nk kenal dia lebih lanjut .
you guys boley layan video yang ber - kaitan dgn si gedik ini : )



ok lahh . ini jea video yg dapat di share kann .
hope you guy's layan ~
harus lahh layan kann .


for peminat hazwan , please jangan gedik nak gam saya .
he is my freind only :)


No comments:

Post a Comment